VYRÁBÍME NA ZAKÁZKU, NEVÁHEJTE NÁM NAPSAT NEBO ZAVOLAT :)

Reklamace

Nikdo není dokonalý a i když vynakládáme maximální úsilí vám vyhovět, přesto se může najít důvod proč zboží vrátit.

Pro tyto případy zde najdete návod jak postupovat.

1) o případné reklamaci nás prosím informujte telefonicky nebo e-mailem, kde uvedete důvod vaší reklamace.

2) zboží musí být vráceno v originálním obalu.

3) 

 

Vaší reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30ti dnů od jejího vzniku.

 

 

PŘEBÍRKA ZBOŽÍ

 

Před převzetím zboží, zkontrolujte zda obal není nijak poškozen. Pokud bude obal značně poškozen, zásilku nepřebírejte a vraťte ji.

 

Po převzetí zboží co nejdříve zkontrolujte její obsah. Pokud zjistíte poškození zboží, sdělte nám to ihned obratem e-mailem nebo telefonicky nejpozději však do 3 dnů od převzetí.